Salam sejahtera
Semoga anda sentiasa sihat walafiat dan sukses selalu.

Tujuan saya email anda pada hari ini adalah ingin mengajak anda membuat duit
dari internet tanpa
perlu untuk anda mengeluarkan walau sesen pun dari poket anda..Antara
kesukaan saya adalah PPL.(pay per lead)

kenapa??kerana di samping anda mendapat ilmu,anda juga dapat menjana wang
dengan mempromosikan
link affiliate anda berkenaan produk percuma yang di tawarkan..

ok, sebelum saya mengundur diri dari mesej emel ini, saya ingin ber
kongsi beberapa program per click (PPL) yang sedang berlangsung di malaysia:

<http://clicks.aweber.com/y/ct/?l=NFtcl&m=1edCzCwhEIhjUC&b=N_D4ElEJUzsLwwM6Lk8JsQ>1.Dengan
mendaftar di laman ini, anda akan diberi bukan 1 tapi
  16 ebook berbahasa melayu secara percuma:
http://www.gempaknewbie.com/<http://www.gempaknewbie.com/index.php?ref=adlan>

Cepat, PPL ni masih baru dan belum ramai lagi yang lakukan promosi,
anda adalah antara yang terawal dan berpeluang menjana wang
secara percuma.
 http://www.gempaknewbie.com/<http://www.gempaknewbie.com/index.php?ref=adlan>

Dengan hanya mendapatkan orang yang mendaftar nama
dan emel dengan link anda,anda akan dapat RM0.50 bagi setiap mereka
yang download.

2.Rahsia Lulus Modal Perniagaan
kalau anda atau kenalan atau saudara mara;
ingin dapatkan bantuan kewangan, saya cadangkan anda
download produk digital ini ->
http://www.rahsiamodal.com/<http://www.rahsiamodal.com/index.php?ref=adlan>
dan join PPL mereka(RM 0.50 per lead akan dibayar pada anda)

3.Rahsia Bulk SMS
Laporan percuma bagaimana menjana sekurang-kurangnya RM 500 sehari melalui
bulksms
anda dapatkannya dahulu disini
http://www.rahsiabulksms.com<http://www.rahsiabulksms.com/index.php?ref=adlan>
dan join PPL mereka(RM 0.50 per lead akan dibayar pada anda)

4.Temubual Ekslusif antara zamri nanyan dan razif yusof tentang
autoviral,dapatkan disini
http://www.autoviralreport.com/<http://www.autoviralreport.com/index.php?ref=adlan>
dan join PPL mereka(RM 0.30 per lead akan dibayar pada anda)

5.affiliate program yang akan membayar RM 1 untuk setiap lead mendownload
daripada link anda
antara yang termahal di malaysia
http://www.getfrom.us/go/uid/adlan82_4

6.jika anda ada akaun facebook,peluang buat duit untuk anda.hanya ajak
rakan anda atau sesiapa sahaja menggunakan aplikasi paypal wishlist,
anda akan dibayar USD 1 untuk setiap orang yang menggunakan aplikasi paypal
wishlist
melalui link anda.cepat kerana bakal berakhir 31 dec nie...masih ada peluang
untuk anda buat duit
http://apps.facebook.com/paypalwishlist/?ppref=1314480504&ref=mf

7.join youthsay dan anda berpeluang untuk mendapat wang dari survey yang
dilakukan
dan dari kawan yang join melalui link anda.Suarakan pendapat anda
bersama-sama rakyat
malaysia yang lain. join sekarang
http://malaysia.youthsays.com/go/P4D

8.Jika anda suka facebook,my space,friendster,tagged dan sebagainya,saya
pasti anda juga
pasti akan menyukai frenzone.banyak benda yang anda boleh lakukan disini dan
yang paling penting
anda boleh menjana wang dengan mengajak rakan atau sesiapa sahaja untuk
membuka akaun frenzone
http://www.frenszone.com/?idAff=61413
anda akan dibayar USD 0.50 setiap yang join menggunakan link anda

=======================
TIPS PROMOSI
=======================

Ok ni ada tips percuma untuk anda  mempromosikan affiliate yang anda join
kejap lagi

cara free untuk anda promosi

1anda boleh promosikan di yahoogroup atau di google group...dapat sampai
kepada beribu orang dalam satu masa
2.anda juga boleh iklankan di website pengiklanan percuma seperti
www.freeiklan.com,www.iklanniaga.com dan banyak lagi.
anda boleh search di enjin carian untuk dapatkan lebih banyak website
pengiklanan percuma.

p.s:kalau anda betul-betul nak buat duit dari internet,anda mesti join semua
yang saya nyatakan di atas..
tapi sebelum tu dapatkan laporan percuma tu dahulu ok...

semoga kejayaan menjadi milik kita semua

ikhlas dari
mohd adlan