RM30!!!!
PROMOSI HUJUNG TAHUN
EBOOK “MENANG FOREX HANYA BERMODALKAN USD50.” CUMA RM30 SAHAJA!!!
SALAM!
Kepada Newbies...
 Setelah bergelumang agak lama dalam dunia Forex yang asyik
mengecewakan, saya meresolusikan bahawa TEKNIK merupakan senjata yang
paling utama dalam usaha menguasai kemenangan dalam forex. Market
yang tidak dijangkakan itu merupakan satu situasi gila bagi saya.
Setelah bertahun mencuba pelbagai teknik, yang popular termasuk
teknik  yang tidak dikenali, akhirnya saya terjumpa satu teknik yang
berjaya membuatkan saya berani  untuk menjadi Trader Forex hanya
bermodalkan USD50 untuk satu akaun. Dengan hanya bermodalkan sebesar
itu saya berani menjadikan forex sebagai kerjaya sepenuh masa saya
sekarang ini.
http://encomtrade.blogspot.com

Teknik yang saya jumpa secara percuma melalui forum di Malaysia dan
negara jiran kita Indonesia ini saya akan kongsikan bersama teman-
teman di dalam ebook ini. Segala Indikator dan teknik yang telah
dipermudahkan saya akan bagi percuma jika anda pembeli sah E-Book
Part One saya ini.

http://encomtrade.blogspot.com

 Indikator dan teknik yang saya dapatkan itu, telah diamanahkan oleh
tuan yang menciptanya agar tidak ada pihak yang bertindak
menjualkannya. Saya tidak menjual Indikator dan teknik ini,
sebaliknya
menjual teori dan pengalaman saya menggunakan gabungan Indikator dan
teknik ini secara berkesan.

http://encomtrade.blogspot.com

Banyak yang telah kecundang dan kecewa dengan forex. Kadang-kadang
semangat boleh luntur kerana kegagalan  yang menimpa, hilang duit
yang
banyak terutamanya sehingga bagaikan mati akal. Tetapi saya walaupun
sudah berkali-kali terjatuh tersungkur dalam forex, tetap terus
memikir dan berusaha mencari  idea serta teknik bagaimana terus
menawan market forex. Tujuan tiada lain, ingin berjaya dan menang
dalam berforex.

http://encomtrade.blogspot.com

Saya terfikir mengapa orang lain boleh berjaya dalam lapangan yang
berisiko ini dan berforex sampai sekarang, mengapa saya tidak
melakukan benda yang sama, sedangkan ada orang yang mampu berjuang
sehingga menempah kejayaan tersendiri.

Akhirnya saya telah menemui satu cara, jalan yang betul-betul telah
mendatangkan kepuasan kepada saya kerana TEKNIK yang saya gunakan
telah membuahkan hasil, walaupun tidak sebanyak mungkin.  Saya tidak
akan menoleh ke belakang lagi. Inilah ruang dan peluang kerjaya saya
agar saya dapat mencapai matlamat untuk menjadi salah seorang insan
yang “Bebas Kewangan”.

BACA DI BLOG PROMOSI  JIKA MAHU KETERANGAN LANJUT TENTANG E-BOOK SAYA
INI.
Vevieann
http://encomtrade.blogspot.com