SALAM SEJAHTERA

Saat dinanti puluhan malah ratusan ribu orang seluruh pasaran
antarabangsa sekarang kian hampir.

Tarikh 13 ~ 15 September 2012 GO UltimatePowerProfits akan dilancarkan
dengan rasminya.

Peluang perniagaan bukan MLM / Pelaburan yang paling dahsyat di dunia.
Unik pay plannya, unik

produknya malah cara kerjanya sangat berbeza dan tidak boleh terdapat
di mana-mana melainkan di UPP sahaja.

Makcik Alexa hari ini melaporkan kedudukan UPP sudah menjangkau 1,200
+ teratas berbanding 9 billion

lamanweb yang ada dipasar dunia. Saya yakin UPP boleh menjangkau
kedudukan Alexa kurang 500 sedikit masa lagi

dan bakal menjadi sebahagian 500 Fortune corporate didunia ini.

Nah .. lewat minggu depan semua ahli yang sudah mendaftar mula
dizinkan membeli pakej produk. Sistem

marketing video akan menyusul memberi persembahan tentang terperinci
perniagaan UPP ini. Jangan tertinggal

kerana tempoh waktu 5 hari Pre-Order cuma dibuka kepada ahli yang
sudah mendaftar. Kalau anda belum mendaftat

PERCUMA sebagai affiliate, akan melakukannya sekarang sebelum akhir
minggu depan. Gagal berbuat demikian,

pesanan pakej Pre-Order tidak boleh anda lakukan dan harus menunggu
hingga 13 September.

Fuhhh mantap UPP skrg ni... Makcik alexa ckp site dah
dpt rank bawah dr 1200 dr berjuta2 website yg ada dialam maya...

jOM Terjah!

Monthly Active Membership
Ada beberapa pilihan keahlian aktif auto-ship bulanan.

1. Keahlian COPPER - $25 Per Bulan
* Penyertaan dalam Spinfinity Power Profits
* Layak 20% MyTurnOnTop Commission
* Layak Wealth Building Profit Pool
> Dapat 10 Point Profit Sharing bagi setiap bidaan yang dilakukan di website
> anda.
> Dapat 1 Point Profit Sharing bagi setiap bid token yang diguna di website
> anda.

2. Keahlian SILVER - $50 Per Bulan
* Penyertaan dalam Spinfinity Power Profits
* Layak 50% MyTurnOnTop Commission
* Layak Wealth Building Profit Pool:
> Dapat 1o Point Profit Sharing bagi setiap bidaan yang dilakukan di website
> anda.
> Dapat 1 Point Profit Sharing bagi setiap bid token yang digunakan di website
> anda.
* Layak 20% Matching Bonus dari jumlah komisyen yang diperolehi oleh
ahli ahli tajaan peribadi Level 1.

3. Keahlian GOLD - $75 Per Bulan
*Penyertaan dalam Spinfinity Power Profits
* Layak 75% MyTurnOnTop Commission
* Layak Wealth Building Profits Pool:
> [...]
> anda.
> Dapat 1 Point Profit Sharing bagi setiap bid token yang digunakan di website
* Layak 20% Matching Bonus dari jumlah komisyen ahli ahli aktif di
Level 1 dan Level 2.

4. Keahlian PLATINUM - $100 Per Bulan
*Penyertaan dalam Spinfinity Power Profits
* Layak 100% MyTurnOnTop Commission
> [...]
> anda.
* Layak 20% Matching Bonus dari jumlah komisyen ahli ahli aktif di
Level 1 , Level 2 dan Level 3.

5. Keahlian JEWELED PLATINUM
Mana mana ahli Platinum yang cemerlang, berkemahiran dan menunjukkan
ciri kepimpinan baik akan diangkat dan diiktiraf
oleh syarikat sebagai Jeweled Platinum. Syarikat menghargai mereka ini
dan memberi anugerah sewajarnya
iaitu wang & komisyen lebih banyak.

Syarat asas mencapai Jeweled Platinum:
a. Menaja 10 ahli Platinum
b. Membantu setiap 10 ahli Platinum berkenaaan menaja 10 ahli Platinum
setiap seorang.

Ini akan melayakkan Jeweled Platinum mendapat semua yang ahli Platinum
dapat selain
tambahan 25% Matching Bonus dari jumlah komisyen ahli ahli aktif di
Level 4 ( Matching Bonus 25% sedalam 4 Level )..

setakat ni, ada 3 BONUS UTAMA dalam UPP ni. Antaranya adalah:-

1- GoGlobal Profit Pool
Ni cam ala Ebay/lelong.com sikit
INI ADALAH UNTUK SAPA YANG SUKA TRADING
Ada jual beli kat sini. Tiap orang akan di beri TOKEN.
Dan bila 'iklan' kita ada pelanggan yang membeli dari kita,
maka kita akan di beri TOKEN ni.
Tiap 1 token = 1 point.
Tiap 1 token di beli (unit 'matawang' di guna dalam website lelong ni)
oleh pelanggan, kita akan di beri 5 point.
point2 ni la kita akan dapat BAYARAN tu. up tp 10 kali bayaran dalam
sebulan

2- Spinfinity
yang jadi kegilaan kat luar negara pasal UPP ni adalah BONUS
Spinfinity nih. kenapa?
INI ADALAH KONSEP 'KUTU'.
siapa pernah main 'kutu' tahu lah pasal benda nih.
Terdapat 3 kali lapisan, yakni 'baru masuk' - 'sedang menunggu' -
'terima bayaran'. Ni adalah untuk sapa2 yang nak MELABUR cam VGMC atau
RGCX.
rotation ni akan berlaku sentiasa. Spin ni akan sentiasa berjalan
walaupun tak de dah dalam dunia nan fana ni yang join benda ni.
Bayaran minimum WAJIB dapat adalah 6 kali SEBULAN, 100% dari jumlah
kita invest. Lagi ramai masuk, lagi laju dia pusing. Lagi banyak
referrer, up to 20% kita akan dapat per rotation. Tak ke gila tu?
20% tiap 'downline' x minimum 6 kali sebulan x 100% jumlah invest.
Ni adalah konsep KUTU yang advance kerana ada sistem downline :P

3- GoToInfinity
Yang adalah BONUS NETWORK pada sape yang rajin cari DOWNLINE.
Tak yah cari pun tak pe. Tapi kalu cari, lagi masyuk,
sebab ada bonus pairing 20% dari jumlah downline anda dapat.

Dalam SEBULAN, anda akan dapat ketiga-tiga BONUS ni.
Dan di katakan, anda akan mendapat pulangan modal pada BULAN tu jugak
berdasarkan 'lajunya' orang masuk secara GLOBAL.

Jadi, adakah anda WAS-WAS 'orang masuk pada peringkat GLOBAL' ini?
Kalau nak tahu penerimaan peringkat global terhadap UPP ini,
sekarang, dia dah ranking 1138 dari jutaan website dan semakin
meningkat.

INILAH KUASA INTERNET.
Jom parking dulu di:-
http://rungkup.com/upp