On Thu, Apr 16, 2015 at 07:05:36AM +0900, User Ribbon wrote:
> [...]

本家で修正されました。2.4.4 で直ります。

https://git.tasktools.org/projects/TM/repos/task/diff/src/DOM.cpp?until=1371b6595ed6a51f72c452826a317b8db96dee4e&at=refs%2Fheads%2F2.4.4

ribbon