From: Ahmet FIRAT [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Monday, July 05, 2004 6:37 PM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: [freebsd] freebsd & linux

Bence hangisinden ziyade hangisini cok iyi taniyorsun yillarca linux
kullandim hatta ilk mandrake idi ama slackware ile tanistigimdan sonra
elimi bir baskasina surmedim cok iyi idi ve tam bir server + desktop di
benim icin

yogun bir sisteme FreeBSD ile sahip olduk ve gorduklerime cogu zaman
inanamadim ama ole idi sorun yok ve ne yapsaniz da makina hizmet vermeye
devam ediyor :))

Su an Desktop + Server olark kesinlikle FreeBSD kullaniyorum bence
mukemmel ilk kurdugumda X bu kadar hizli acildigin gormemistim aslinda
fark bunlar da degil linux + FreeBSD ikiside benim icin ozel yerleri var
ama FreeBSD ye guvenim sonsuz isteklerime her zaman tam olarak destek
vermistir. desktop da da FreBSD var ve sorunsuz bir sekilde kullaniyorum.

Umut Demirhan wrote:

>Engin> freebsd'dedeki port destegi ve sistem tasariminin (directory yapisi)
duzenli ve organize olusu ve kullanim rahatligi, guvenilirligi adina hangi
linux bir bsd ile karsi karsiya gelebilir..