C icin hic X kurmaya zorlamasak da; acsa pico ya da vi editorunu yazsa (ki
bir an once baslamam lazım... gibiydi sanki ilk mesajı arkadasımızın) ve gcc
ile derlese sanki daha uydun olacak gibi

----- Original Message -----
From: "Baris Simsek" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Wednesday, July 07, 2004 10:51 AM
Subject: RE: [freebsd] freeBSD de programlama sorunlarım var

Freebsd cd sini takin.

/stand/sysinstall deyin

Configure e girin, distributions dan XFree86 i yi yukleyin.

Sonra bu arayuzden exit yapin.

xf86cfg komutu ile X i ayarlayin. Ayar bittikten sonra

startx deyin. Calisana kadar bu adimi yapmalisiniz :) bilgileri dogru
girerseniz calisacaktir zaten. Olmazsa grafik kartinizin markasi ve bellek
miktarını, monitor markasini ve boyutlarini, Mouse'unuzun turunu ve
markasini buraya gonderin. Birileri hazir dosya gonderir size.

Kolay gelsin

Baris Simsek
TURCom Iletisim A.S.
http://www.turcom.com.tr