Merhaba;

On Mon, 2004-08-23 at 12:39, Parahat Melayev wrote:
> http://www.shoutcast.com/download/files.phtml
Bu tarz bi isi shoutcast ile yapamazsiniz. Onerim helix [1] i
kullanmanizdir. Bunun haricinde RealNetworks, Quicktime i da
kullanabilirsiniz. Benim gordugum en profesyonel yayin yazilimi
RealNetworks un Universal Server serisidir. Ucretli bir yazilim ve
farkli bir lisansi var.

[1] www.helixcommunity.org

iyi calismalar

Afşin Taşkıran