Merhaba Arkadaslar,

Aranizda yeniyim. Bu gun Redhat 9.0 u kaldırıp yerine farkli bir sabit diske
FreeBsd 4.9 kurdum. Simdi de yeni sisteme eski RH9 diskimde olan dosyalarimi
aktarmaya calisiyorum. Fakat bir problemim var. Ext3 partionlari mount
yapamiyoruz sanırım? (yada ben bulamadim)
Nasil bir çözüm bulurum da ext3 teki verilerimi (sıkıştırıp cd ye yazıp
farklı bir yere alıp uğraşmadan diskten diske) FreeBSD yüklü diskime
aktarırım? Bir çözüm bulamadım. Yardımcı olabilecek biri varmı?

Sevgiler.

A. Oğuzhan BAŞAR
Msn: a @ oguzhanbasar.com
oguzhan @ gmail.com