Domain kismini yazarken bir hata yapmisim. Kendi mail sunucum uzerinde
calistirdim yine bunu. Bir kac yere mail atamadiklarini soylemislerdi. Mail
atamadiklari yerlere baglanti kurmaya calistigimda Selam  veriliyor
kismindan sonra takiliyor. Makine uzerinden bir kac mail server a baglandim.
Sorunsuz calisiyor.

Ancak mail atamadigim bu yerlere baska adreslerden mail atabiliyorum.

[EMAIL PROTECTED]:~# ./istemci.o mail.benimmakine.com
checkd - SMTP sunucuyu kontrol eder.
http://www.acikkod.org/

> Soket açiliyor... tamam
> Benim_IP baglaniliyor... tamam
> Karsilama mesaji aliniyor... tamam
  220 mail.benimmakine.com ESMTP

> Selam veriliyor... tamam
> Cevap aliniyor... tamam
  250 mail.benimmakine.com

SMTP sunucunuz çalisiyor.

[EMAIL PROTECTED]:~# ./istemci.o mail.karsidomain.com
checkd - SMTP sunucuyu kontrol eder.
http://www.acikkod.org/

> Soket açiliyor... tamam
> Karsi_IP baglaniliyor... tamam
> Karsilama mesaji aliniyor... tamam
  220 KARSIDOMAIN SMTP

> Selam veriliyor... tamam

Yine de Telnet ciktilarini asagida gonderiyorum. Dedigim gibi bu iki makine
de baska domainlerle sorunsuz mail alip verebiliyorlar.

#telnet benim_ip 25
Trying 192.168.0.252...
Connected to mail.benimdomain.com.
Escape character is '^]'.
220 mail.benimdomain.com ESMTP
ehlo mail.benimdomain.com
250-mail.benimdomain.com
250-AUTH LOGIN CRAM-MD5 PLAIN
250-AUTH=LOGIN CRAM-MD5 PLAIN
250-STARTTLS
250-PIPELINING
250 8BITMIME

#telnet karsi_ip 25
Trying 155.57.254.3...
Connected to karsidomain.com.
Escape character is '^]'.
220 DOMAIN SMTP
helo DOMAIN
250 +OK SMTP server V1.125.2.33 Ready
ehlo DOMAIN
250-sfoexironmail.karsidomain.com ESMTP Server Ready
250-SIZE 6291456
250-STARTTLS
250-TLS
250 DSN