FreeBSD 5.2 mi kullaniyorsunuz? Tavsiyem 5.3-BETA7'yi ya da ilersi icin daha ust versiyonu 5.3-BETA85499 'u (tabi bu isin sakasi. Ama 7 tane BETA cikinca insan bir garip oluyor) kurun. FreeBSD'nin 5.3-BETA5'den onceki surumlerine herzaman biraz mesafeli yaklasin

Bu arada ufak bir not

LINT'e ihtiyaciniz yok FreeBSD 5 'te LINT yerine NOTES var. Artik NOTES 'tan bakacagiz cekirdek parametrelerine. Ama illa LINT'i istiyorsaniz
/sys/i386/conf dizininde

# make LINT

yazin

Kemal FIRAT writes:

Tekrar #make install denedim enter'a bastiktan sonra #mkdir -p kernel satiri cikti ayni anda console ekranda cikan mesajlari altta yaziyorum.

panic: lockmgr: locking aganist myself
cpuid = 0

syncing disks,buffers remaining...panic: ffs_copyonwrite: recursive call

cpuid = 0;
Uptime .....
Shutting down ACPI
Automatic reboot in 15 seconds .......

Bu mesaji google'da arattim ilk yasayan ben degilim fakat nasil cozecegimi bulamadim.Serverda kernel isimli bir folder olusturamamis bilgi olarak bunu soyleyebilirim.

Kolay gelsin.
----- Original Message ----- From: "Baris Simsek" <[EMAIL PROTECTED]>