Merhaba,

BIOS pilini cikarip taktim sanirim. Hurdalarla
ugrasiyordum o ara sanirim bu makinanin pilini kisa
bir sure icin cikardim ve taktim.

Saygilarimla..

http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/install/fdisk-edit

http://www.freebsd.org/doc/en_US.ISO8859-1/books/handbook/install-start.htm

> ederek

> bir

=== message truncated ===

Declare Yourself - Register online to vote today!
http://vote.yahoo.com