Siz FreeBSD'nin hangi versyonunu kurdunuz.

VMware'in internet sitesinden inceledim en son sürümün bile FreeBSD 5.2.1
sürümüne desteği yokmuş sanırım o yüzden şu an 4.10 versyonunu çekiorum.
FreeBSD'ye bi gün geçecem inşallah. Yalnız hala RedHat'la ilgili ilginç bir
problemim var. Diğer mailgroup'lardan cevap alamadım belki siz yardımcı
olabilirsiniz diye sormak istiyorum bilmiyorum kurallarınıza aykırı mı?

Sistemde her dakka apache'yi start etmeye çalışan bir cron ya da ona benzer
bişey var. Webmin'le de cron job'lara bakıyorum içlerinde öle bişeyler yok.
/etc altındaki adı cron'la başlayan klasörlere baktım zaten pek bişey yok.
Apache'yi start edecek bişey de yok. Bu iş başka yerden yapılabilir mi?
Lazım olursa die crontab dosyası içeriğini de aşağıya kopyalıorum.

SHELL=/bin/bash
PATH=/sbin:/bin:/usr/sbin:/usr/bin
MAILTO=root
HOME=/

# run-parts
01 * * * * root run-parts /etc/cron.hourly
02 4 * * * root run-parts /etc/cron.daily
22 4 * * 0 root run-parts /etc/cron.weekly
42 4 1 * * root run-parts /etc/cron.monthly

Apache'nin kendi kendini başlatmaya çalışma gibi özelliği yoktu sanırım. Ben
de öyle bişey ayarlamadım. Bunu çalıştıran şeyin ne olduğunu bulabilir
miyiz?