Yok be muradim cok ugrasmak lazim atlas net icin yazmistim onu onlar
ticari bir urun aldilar (ben ticari bir amaca icin yazmadim yasin kaplan
icin yazdim)
ona bir ara ceki duzen verecem bak ozaman guzel olacak dokuman falan
Sen nasılsın keyifler nasıl
bu sabah trafik kazası gecirdim hanımı eve bırakırken bir megane bana
carpti cok sinirliyim daha dogrusu sinirim bosalmis durumda bu da ilk oldu
her iste hayır vardır
Oruc tutuyormusun bir ara iftar acalim ismail baris falan
Gorusmek uzere