Sent: Monday, November 08, 2004 3:25 PM
Subject: Re: [freebsd] PHP Kurulumunda Sorun

#
    <IfModule mod_negotiation.c>
        LanguagePriority en da nl et fr de el it ja kr no pl pt pt-br ru ltz
ca es sv tw
    </IfModule>

    <IfModule mod_php3.c>
        AddType application/x-httpd-php3 .php3
        AddType application/x-httpd-php3-source .php3s
    </IfModule>
    <IfModule mod_php4.c>
        AddType application/x-httpd-php .php
        AddType application/x-httpd-php-source .phps
    </IfModule>

bu kisma koyun.. caninizin istedigi yer olamayacak ne yazikki