~vpopmail/bin/vaddaliasdomain yyy.com xxx.com
gibi birsey buna cozum olamaz mı ?

----- Original Message -----
To: freebsd
Sent: Tuesday, November 09, 2004 11:42 AM
Subject: [freebsd] qmail vpopmail ve suffix

qmail - vpopmail kurulu sistemde
bir domainim var ve üzerinde yüzlerce kullanıcı var.
yeni bir domain daha eklendi. artık 2 domain var.
eski domaindeki userlerın hepsinin aynı kullanıcı adı ve şifreleri ile yeni domaindede kullanılmalarını istiyorum..

eski domain silinmeyecek. ama silinse de olur.
ama silinse de silinmese de eski domain e gelen maillerin yeni domaine gelmesi lazım.

örnek.
[EMAIL PROTECTED] a mailattım.
mail [EMAIL PROTECTED] a gitmeli. aynı makine ve server üzerinde.

userlar [EMAIL PROTECTED] dan login olarak maillerini check edebilecekler.

suffix dendi olabilir diye. ama daha önce yapmadığım bişi. tr doc de bulamadım. yapan ya da bilgisi olanların yardımlarını bekliyorum.

iyi çalışmalar.

Cevap