+ 1

-----Original Message-----
From: Engin OZTURK [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Monday, December 13, 2004 4:26 PM
To: [EMAIL PROTECTED]
Subject: Re: [freebsd] METU'2004 Konferans Sunumlari

Mutlaka dogrudur bu.. ozenmek ve onemsemek.. ama bir yigin unv.de =
bilgisayar
lab var bunlarin kacin da openofis var.. ya da bu isi sevmeye gonullu
insanlara al sunu yukle de gor demek baska, bak bu da varmis deyip isin
icine sokmak baska.. cok basit anlatimla burada open ofis =
yukleyemeyecegim
bir yigin insan var ve karsimda buyuk emeklerle hazirlanmi bir sunum =
var..
yani gonderdiginiz linklerde sizi XP nin bunu hangi programla acayim =
ekrani
cikiyorsa bosver kalsin diyorlar.. sonucta client kullanicilarda =
genellikle
win.lerin tercih edildigini biliyoruz ve yine bir sunumu okumak icin
openofis kurmak cok tercih edilmez diye dusunuyorum.. i.cafeleri
tartismamali bile zaten

saygiyla