samba loglarında veren hata mesajı ise şu:

[2005/03/07 12:01:25, 0] lib/util_sock.c:read_data(436)
  read_data: read failure for 4. Error = Connection reset by peer
[2005/03/07 12:01:25, 0] lib/util_sock.c:read_data(436)

bunu internetten arattığımda ise işe yarar birşey bulamadım.

-----Original Message-----
From: Ismail YENIGUL [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Monday, March 07, 2005 12:21 PM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: [freebsd] Re: SAMBA

Selamlar;
Denemek icin PC'ler ile SAMBA sunucu arasinda erisime firewall'dan tam izin
verebilir misiniz?.

Muammer UZUNKAYA writes:

> Calisan yapimiz bu sekilde ,bu ayarlarla calisiyordu...Test makinamizin
> sambasi fiziksel olarak DMz'de iken calisiyor zaten.fiziksel olarak ve ip
> blogu olarak ayirdigimizda calsmiyor...Acaba host.allow dosyasinda
> degisikler yapmak gerekir mi?

Ismail YENIGUL
www.EnderUNIX.org
 ----
Yazmayınınız, eserinizi kıskanırlar; düşünmeyiniz, niyetinizi kıskanırlar!
Konuşmayınız, dilinizi; susmayınız sükutunuzu; sevinmeyin neşenizi
kıskanırlar. Çürümüş cemiyetlerde, haşmetlü nefs hazretlerininin sultani
tahtı kıskançlıktır.
 -NF

Cevap