ismail bey teÅekkÃr ederim, test iÃin sÃrekli kurulum yapÄyorum hatayÄ
aÅtÄm.. sorun partitionlardan kaynaklanÄyormuÅ belirttiÄiniz gibi.
label larÄ kendim dÃzenlerken biraz hata yapmÄÅÄm yetersiz disk alanÄ
ayÄrmÄÅÄm falan. sistemimi gÃncelledim Åu uname -r yazdÄÄÄmda freebsd
5.3 release -p5 diyor handbookta belirtildiÄi gibi /usr/src deki
UPDATING ve makeconf dosyalarÄnÄ inceledim..
cvsupla gÃncelleme yaptÄktan sonra
make buildworld
make buildkernel
make installkernel
reboot
mergemaster -p
make installworld
mergemaster
reboot
hepsini dÃkÃmanda belirtildiÄi gibi yapmama raÄmen uname -r dediÄimde
stable 5.3 : - ) bunu hala gÃremiyorum.. eksik yaptÄÄÄm birÅey mi var
yoksa bu normal mi ÃÃnkà herhangi bir hata mesajÄda almadÄm aÃÄkÃasÄ..

Cevap