From: aratu
Sent: Sunday, April 10, 2005 12:00 AM
Subject: [freebsd] Port update ve son surum portlar

Merhabalar;

Bilgisayarıma freebsd 5.3 release kurdum , sysintall ile portlara baktığımda mail altında thunderbird 0.7 versionu var freebsd.org portlar sayfasınada baktığımda release için thunderbird 0.7, fakat freebsd 5 stable ve freebsd 6 current versionlarında thunderbird 1.02 mevcut , cvsup ile guneleme yapmayı denedim RELENG_5 olarak stable-supfile duzenledim ve cvsup -g -L 2 /etc/stable-supfile  olarak guncellemiyi tamamladım . uzerine make buildworld  ve mergemaster komutlarınıda verdim fakat hersey tamamlandıktan sonra hala mail bolumunde thunderbird 0.7 versiyonu var... umarım sorunumu anlamıssınızdir , portların son versionları için nasıl bir adım izlemeliyim ?

Ayrıca freebsd konusunda daha yeni olduğumu bildirmek isterim yardımlarınız için şimdiden cok teskkurler..

Cevap