Merhabalar,

hatirlarsaniz daha onceden DNS ile ilgili bir çok mail trafigi
yasamistik, tekrar herkese çok tesekkürler.

Ben www.webtrhost.com'dan (www.onlinenic.com ile baglantili) domain
satin aldim. Once kontrol paneldeki

DNS1 = ns1.dnspark.net

DNS2 = ns2.dnspark.net olarak ayarladim.

Ancak daha sonra kendi freebsd makinemde DNS 'i konfigure edince,
kontol panelinden DNS1'i  kendi IP adresim olarak verdim, yani DNS
85.97.x.x IP'de dedim. Ancak yonlendirme islemini yapmiyor ama tekrar
dnspark'net'e yonlendirince sorun yok.

Baska bir makinadan

$nslookup  akcakaya.org komutunun ciktisi

        can't find akcakaya.org: Non-existent host/domain

$nslookup 85.97.x.x

Name:    dsl85-97-31617.ttnet.net.tr

Address:  85.97.x.x

ciktilarini veriyor. Bu konuda daha onceden tecrubesi olan arkadaslar
yardimci olabilirlerse cok sevinirim. Burada sorun nereden
kaynaklaniyor acaba, benim DNS konfigurasyonu mu yoksa domain
firmasindan mi?
Bu arada baglatim ADSL.

Simdiden cok tesekkurler,

hayirli geceler...