Selam;

zone dosyalarini transfer edememe bir domain icin mi gecerli yoksa tum
sistem icin mi? master daki db dosyasinda seral number i degistiriyor
musunuz? Yine db dosyasinda NS kaydi olarak slave dns server var mi?
master dns i restart ettiginizde slave deki nin guncellenmesi gerekir.

db.domain ayarlarinizi bir gonderin bakalim isterseniz.

iyi calismalar

Afşin Taşkıran