Merhaba,
ADSL routerın web üzerinden yönetimi ontanimli olarak 80 nolu port
üzerinden hizmet verdigi icin telekom tarafindan size atanan IP no browseriniza
yazildiginda yonetim ekrani karsiniza gelir. Oncelikle yonetim ekraninin
port numarasini 80 haricinde bir porta vermelisiniz . Hatirlamasi kolay olsun
diye 8080 verebilirsiniz.
Ikinci olarak size tanimlanmis ip adresinin 80 nolu portuna gelen istekleri ic
networkunuzde web hizmeti verecek olan makinenizin ip'sine yonlendirmeniz
lazim. Modeminizin NAT ayarlarinin yapildigi kisimda veya yakin menulerinde
ilgili bolumu bulabilirsiniz. (modem marka ve modelini iletirseniz daha
ayrintili bilgi verebilme sansimiz olabilir). Bunun disinda bazi modemlerde ic
networkunuzden routerinizin ipsine istek yapabilmek icin ek bir ayari
setlemeniz gerekebilir (internal ip loop on gibi bir komut veriliyordu
eğer yanilmiyorsam Zyxell 652HW icin, notum iş yerimde yarin daha net
yazabilirim)
iyi calismalar
Dr.AKIN SAYLIK
Istanbul Saglik Mudurlugu