Bir yanlis anlasilmayi duzeltemek istiyorum. qsheff-1.0b versiyonlari ontanimli olarak spamassass'ini cagirmaz. O yuzden bu versiyonu da rahatlikla kullanabilirsiniz. Benim yazdigim dokuman (simdilik ne yazikki ingilizce) qsheff-1.0b'nin calisma prensibine qmail-queueu'yi degistirerek mudahele ediyor. Normalde qmail-queue qmail-qsheff'e linkli. Yani direk qsheff cagiriliyor. Ama ben bunu degistirerek once spamassassin'i cagirtip skorlama isleminden geciriyorum daha sonra da spamassass'in ciktisini qsheff'e verdiriyorum. Spamassassin skorlamadan sonra eger mesaj belirli bir degeri asarsa mesajin subject'ine ekleme yapiyor. Ben de bu eklentiyi qsheff.rules'a ekleyerek reject ettiriyorum..