Merhabalar ;
phpMyAdin kurmaya çalışıyorum , portlardan kurarken aşağıdaki hatayı
verdi sorun ne olabilir? mysql ve php yukledim fakat sonuç alamadım ,

Ayrıca birsekilde pkg_add ile kurulumu tamamlıyorum apache'yi başlattıktan sonra
hersey normal fakat phpmyadmin'e erisemiyorum httpd.conf'ta ayar
yapılması gerekiyor sanıyorum bu ayarı nasıl yapabilirim ?

portlardan phpmyadmin kurarken alldığım hata mesajı;
You may use the following build options:

    WITH_SUPHP=yes   Install appropriately for use with
                     the www/suphp port [default: no]

Unknown extension mysqli for PHP 4
*** Error code 1

Stop in /usr/ports/databases/phpmyadmin.

Şimdiden Teşekkürler.

Saygılarımla
Ozgur EKE

Cevap