FreeBSD kullanin, rahat edin. Kendinize eziyet etmeyin... Daha fazlasini soyleyecegim dagitim kavgasi cikacak burda, o yuzden soylemiyorum. Siz de sormayin :D Yonetim arayuzunu sadece kendiniz kullanacaksaniz webmin her isinizi gorur. Eger musteriye gosterecekseniz webmin'in usermin parcasi yeterli ve prezantibl (ne kelam ettim ben boyle) degildir. Hic denemeyin bile. Insanlarin yerli yersiz open source projeleri ovmesine kizarim. Musteri karsisina cikacaksaniz webmin hicbir isinizi gormez, parasini verin CPanel kullanin. selamlar...
Baris Simsek
http://www.enderunix.org/simsek
qmail kitabi: http://www.acikakademi.com/catalog/qmail/
cvs commit
:wq! Hamza Eraldi writes:
Merhaba tekrar..
Profesyonel den kastiniz ne anlayamadim? Apachenin,PHP nin ve MySQL in calisacagi (Tabii ki SSHD nin de) bir
sunucu olacak.
Vhost yaratma,duzenleme,kaldirma,MySQL user/db yaratma,kaldirma...vs
FreeBSD deki tecrubem ile (Pek de iyi sayilmaz) OpenBSD de yukaridaki
islemleri yapabilirmiyim?
Tesekkurler..
On Wed, 27 Jul 2005 03:12:11 +0300, "Gokhan" <[EMAIL PROTECTED]>