To: <freebsd@lists.enderunix.org>
Sent: Thursday, July 28, 2005 10:42 AM
Subject: Re: [FreeBSD] smtp-auth

Merhaba
/etc/tcp.smtp
127.:allow,RELAYCLIENT=""

ama
/home/vpopmail/etc/tcp.smtp
192.168.0.:allow,RELAYCLIENT=""
burasi ile bi alakasi varmidir ??

tesekkürler..

----- Original Message ----- From: "Hasan AHLATCI" <[EMAIL PROTECTED]>
To: "Osman Ayhan" <freebsd@lists.enderunix.org>
Sent: Thursday, July 28, 2005 10:31 AM

Merhaba Osman,

Thursday, July 28, 2005, 10:22:03 AM, şunu yazdınız:

Selam.
   qmaili kurarken smtp-auth yamasini uyguladim

   #telnet localhost 25
   ehlo
   250-mailci.mccc.com
   250-AUTH LOGIN CRAM-MD5 PLAIN
   250-AUTH=LOGIN CRAM-MD5 PLAIN
   250-PIPELINING
   250 8BITMIME

  qmail-smtp/run   dosyasinin içerigini asagidaki sekilde düzenledim

  exec /usr/local/bin/softlimit -m 8000000
/usr/local/bin/tcpserver -v -R -l
"$LOCAL" -x /etc/tcp.smtp.cdb -c "$MAXSMTPD" -u "$QMAILDUID" -g
"$NOFILESGID" 0 smtp /var/qmail/bin/qmail-smtpd mailci.mccc.com
/home/vpopmail/bin/vchkpw /bin/true 2>&1

 ama "My servers requires authentication"  isaretlemeden de mail gidiyo
 help

Turkiye'nin ilk FreeBSD kitabi:
http://www.acikakademi.com/freebsd.php

/etc/tcp.smtp dosyasinda mail gondermeye calistiginiz pc nin ip adresi
yada networku tanimli ise kaldirip "#qmailctl cdb" komutunu verip tekrar
denermisiniz

--
Saygilar,
Hasan                            mailto:[EMAIL PROTECTED]