Merhaba;

Buyuk ihtimal httpd.conf unuzda images klasoru icin bir alias tanimli.
Bunu # lerseniz sorununuzun cozulmesi gerekiyor.

Eger alias i kaldirmak istemezseniz de OpenWebMail i configure ederken
images directory belirtin.

Yine de emin olmak icin http.log a bir goz atmakta fayda var. log larda
"permission denied" ya da "file not found" hatalari olmasi gerek.

Selamlar

Afşin Taşkıran