Merhaba

Sanirim yanlis anlasildi istedigim su

bir sunucumun max 1mbit kullanmasini istiyorum size vermis oldugum ipfw da
bu islemi yapiyor fakat sole bir sey cikiyor server a bagli kisi sayisina
trafik bolunuyor yani 5 kisi bagli ise 1 mbit i 5 e bolup herkeze esit
olarak dagitiyor bu bir yonden iyi aslina ama benim istedgim olay su

server a verilen 1mbit e 100 kisi bile bagli olsa herkez max tavan rakami
olarak kendi baglantisina gore kullanabilecek mesala adamin 512k si var
ise bu hizi bulabilecek ama su an ki durumda 512 k si bile olsa kisi
1mbit/5 oraninda kullaniyor yaklasik 200k falan yani bunu routerlarda ki
gibi kac kullanici olursa olsun ne kadar istek gelirse gelsin limitledigim
rakam kullanicilar arasinda paylastirilmayacak isteyen istedigi kadarini
kullanabilecek gibi. ( umarim dogru anlatmisimdir bu sefer :) )