tesekkur edıyorum phpdeki locatıon header tanımında https ile oldu.bır de
qmail ve alislar ıle llgılı bır soru sormak ıstıyorum.qmail + vpopmail kurulu
bır sıstemde vpopmail ile root kullanıcısı olusturmadım ama ~alias dizini icnde
.qmail-root dosyası olusturup ıcıne bır adres yazdım gereklı ızınlerıde
verdım.bundan sonra [EMAIL PROTECTED] coma mail atııgımda hata mesajı gerı
donuyor ve boyle bır kullanıcı yok hatası gelıyor.olması gereken .qmail-root
ıcıne yazdıgım adrese mesajın gıtmesı gerekmıyormuydu

 tesekkurler ıyı calısmalar

Turmail.com Ucretsiz Eposta Servisi : http://www.turmail.com
Gelismis Spam ve Virus Filtreleme Servisleri
100 Megabyte E-posta kotasi