Merhabalar,
qmail'i pop3 desteği ile kurdum. telnet localhost 110 ile de 110 dan ve 25 den cevap alıyorum. Ancak gelen mailler kuyrukta kalıyor. Log dosyasında
 Sorry,_I_wasn't_able_to_establish_an_SMTP_connection._
gibi bir hata mesajı var. Mail gidiyor ancak gelen mail kuyrukta kalıyor.
İnternette yaptığım aramalar sırasında bu hatanın sebepleri arasında makinanın IP adresinin değiştirilmesi diyor. Ben de makinanın IP adresini değiştirmiştim, qmail kurulum sırasındaki IP adresi 10.0.0.23 iken daha 10.0.0.15 yaptım. Hata bundan kaynaklanıyordur diye tekrar eski IP yi verdim (23) ancak gene düzelmedi.
Sorunumu nasıl aşabilirim. Şimdiden teşekkürler,

Kolay gelsin....

--
v e l i   a k ç a k a y a

Cevap