Simdi oldu,basariyla kurdum.Tesekkur ederim..

Alan adimi kendi sunucumda barindirmak istiyorum
Ornegin www.sitem.com, domainimi,
ns1.sitem.com
ns2.sitem.com
seklinde kendi dns sunucularina sahip olmasini istiyorum.
FreeBSD 5.4 ve 10 adet Internet IP adresine sahip bir sunucum var.
Kitap ile djbdns yi konfigure ederken aklima birsey takildi,
Ornek olarak 192.168.1 adreslerini kullanmissiniz.Onlarin yerine
ns1.sitem.com a ayirdigim IP yi mi kullanmam gerekiyor?
Veya lokal ip mi olmasi gerekiyor?
IP lerde takildim kaldim :)
Iyi calismalar.

http://www.fastmail.fm - Access your email from home and the web