merhaba,
ipucu tam olarak aciklamiyor olayi. Sadece passive ftp durumu icin
gecerli oradaki cozum. Aktif ftp icin ftp sunucununda ters bir
baglanti olusturmasi gerekiyor. Aktif ftp'nin de calisabilmesi icin
asagidaki kurali uygun bir sekilde ekleyin

pass in on $ext_if inet proto tcp from port 20 to ($ext_if) \
    user proxy flags S/SA keep state

ps: kurallarinizi gonderebilirseniz daha hizli cozum bulma sansimiz olur

09.09.2005 tarihinde KEMAL FIRAT <[EMAIL PROTECTED]> yazmış:

--
Huzeyfe ÖNAL
---
First Turkish Qmail book is out! Go check it.
Duydunuz mu! Turkiye'nin ilk Qmail kitabi cikti.
http://www.acikakademi.com/catalog/qmail/

Cevap