>> aa OK LOGIN Ok.
kısmı sorunsuz baglantı gerceklestirdiginiz anlamına geliyor ama acaba inboxına baktıgınız domainemi baglanıyorsunuz..
[EMAIL PROTECTED] gibi..

telnet localhost 143 seklinde sunucuya baglanıp sorunsuz okuyabiliyorum ben.

root haklarıyla mı deniyorsunuz ?

Aybike Erkaya yazmış:

merhabalar

imap ile ilgili bir sorunum var. Yardýmcý olursanýz çok sevinirim.

makine FreeBSD 5.4-STABLE , üzerinde courier imap kurulu.

telnet ile imap sunucuya baglanip
asagidaki komutlari calistiriyorum:

<< aa login user passwd

<< ab select inbox

"burada inbox bilgimin gelmesini bekliyorum, bunun
yerine asagi satiri dersem uyari su sekilde oluyor.."

<< ac select mail
to.

benzer komutlari linux altinda rahatlikla calistirip
cevap alabiliyorum, sorun ne olabilir acaba?
þimdiden teþekkürler.

kolay gelsin...

---
aybike