Merhabalar,
kendi soruma çözümü kendim buldum,  /etc/mail/local-host-names dosyası içine gerekli tanımlamaları yaparak sorunu çözdüm.

Ancak başka bir sorun daha var. Sorun şöyle, bir sunucunun örneğin, www.akcakaya.org/veli/ bölümüne bağlananlar local ağdaki başka bir web sunucuya ( 10.0.0.25) yönlendirilsin. Ancak 10.0.0.25'e doğrudan link veremiyorum, NET'de 10.0.0.25 yok çünkü, düzgün çalışmıyor. Onun yerine host dosyasına bişeyler ekleyerek bağlanmayı denedim, ancak o da olmadı. Bu konuda ne yapabilirim.
Şimdiden teşekkürler,
Kolay gelsin...

--
v e l i   a k ç a k a y a