arkadaşlar selam freebsd kurduğum bir server ı konfigure etmeye çalışıyorum. freebsd 5.4 release kullanıyorum. sistemi base kurulum yaptıktan sonra portlardan apache php mysql ssh ve qmailrocks tan qmail kurdum .. bind yerine ise djbdns kurdum fakat apache ile beraber djbdns i kullanamıyorum enderunix döküman listesindeki djbdns dökümanıda kaldırılmış inglizce dökümanlardan yararlanıyorum. apache2 kullanmaktayım. apache2 httpd.conf ta ServerName 10.0.0.10 ve Listen *:80 şeklinde sorunsuz çalıştırabiliyorum var/log/httpd-conf dosyasında herhangibr hata yok. fakat adresi belirttiğim zamanda listen 10.0.0.10:80 şeklinde bind etmediğini belirtiyor bu noktada djbdns ile nasıl bir ayar yapmalıyım, named.conf benzeri domain bilgilerim nerede tutulur, virtual hostları ekledikten sonra httpd.conf uma ne tür bir ayar çekmeliyim. öneri ve görüşlerinizi bekliyorum
teşekkürler

Cevap