yok hayır..makinanın ipsini değiştirip cross kabloyla win2000 işletim sisteminde olan bir makinaya bağlayıp
bi kaç dosya aldıktan sonra tekrar ip sini değiştirip network'e dahil ettikten sonra..makinayı reboot ettim ve
böyle bir hatayla karşılaştım.

-----Original Message-----
From: Huzeyfe Onal [mailto:[EMAIL PROTECTED]
Sent: Friday, December 23, 2005 1:00 PM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: Re: [FreeBSD] loader.conf sorunu

Merhaba,
yakinlarda isletim sistemini cekirdegi ile oynadiniz mi? Derleme vs..

23.12.2005 tarihinde Muammer UZUNKAYA < [EMAIL PROTECTED]> yazmış:

Merhaba arkadaşlar,
kernel boot olmuyo.makina başlarken can't load kernel hatası veriyor ve hiç
bir işlem yapmıyor..
sorun ne olabilir ve nasıl giderebilir.Acil yardımlarınızı bekliyorum..
iyi çalışmalar..

Muammer UZUNKAYA

Huzeyfe ÖNAL
---
First Turkish Qmail book is out! Go check it.
Duydunuz mu! Turkiye'nin ilk Qmail kitabi cikti.
http://www.acikakademi.com/catalog/qmail/

Cevap