Merhaba,

ibrahim - <[EMAIL PROTECTED]> writes:

[...]

>  imdi benim   kacak her domaini bir dosyaya eklemem mi gerekiyor ki bu biraz
> sa
>  ma geldi.
> mydomain.com a g nderdi im mailleri neden kaybediyorum .
> ben nerede yanl   yapt m...

Evet tabii ki de bu pek sağlıklı bir yöntem olmayacaktır. Ancak şöyle
de bir durum sözkonusu: Sizin kullanıcı adı ve şifresine sahip
olduğunuz ve giden her postayı yönlendirmek istediğiniz sunucu
(smtproutes dosyasına yazdığınız yani), buna izin vermiyor
olabilir. Şöyle ki; bazı MTA'larda smtp-auth ile yetkilendirilse dahi
>From adresi kendi domainlerinden başka ise, spam yapılıyor olarak
değerlendirilip, reddedilebilmektedir. Kullanmış olduğunuz MUA ile
alakasız bir hesap bilgileri girerek, giden sunucusu kısmına da bu
bilgileri yazarak mail göndermeye çalıştığınızda gidiyorsa, bu kontrol
yoktur. Eğer alakasız bir hesapla, giden sunucuya kendi kullanıcı adı
ve şifrenizle login olarak mail göndermek konusunda başarılı
olursanız, qmail yapılandırmanızı tekrar gözden geçirmeniz
gerek. Ayrıca N.Ersen'in belirtiği ipucunda qmail için gereken bir
yama var, bu yamanın yapılıp, qmail'in yeniden derlenmesi
gerekiyor. Bunu da hatırlatmak istedim.

Sevgiler

--
rahmetli de spam yapardı