merhaba,
cook onemli bir sorun degil fakat yine de danismak istedim :
'akbulut.com' defaultdomainine ait 'root' isimli bi kullanicim var ve
bu root kullanicisinin sifresi ise 'akbulut' !!! [yani default domain
ile ayni!!!]
bu kullanici ile maile login olmak istedigimde :
>ERROR: Connection dropped by IMAP server. hatasi aliyorum. root
sifresini 'akbulut' disinda herhangi birsey yapinca sorunsuz login
olabiliyorum.
bu sorunun nedeni ne olabilir ? bi bug midir yoksa imap, root
kullanicisinin sifresinin domain ile ayni olmasina gicik mi oluyo ;)
bu konuda bi bilginiz varsa ve beni de aydinlatirsaniz sevinirim.
hoscakalin.

[ps: 'akbulut' sifreli farkli bi kullanici ile "mesela info" ile
sorunsuz giris yapabiliyorum. ayrica sadece root degilde butun adresi
yazarak yani '[EMAIL PROTECTED]' ve 'akbulut' sifresiyle giris yapmak
istedigimde de imap sorun cikartmiyo :'( sadece 'root' + 'akbulut'
yukardaki hataya neden oluyor. ]