Merhaba,

Sat, 04 Mar 2006 23:52:20 +0200, Afsin TASKIRAN <[EMAIL PROTECTED]> :

> maildrop u cok onceden kullanmistim. qSheff ciktiktan sonra maildrop a
> pek ihtiyac kalmiyor. Zaten qmail-default ile tum kullanicilariniza
> uyguluyorsunuz. Duzenli ifader, virus tarama, ayrintili kontroller,
> custom-error, spam tarama gibi daha bir cok ozellik mevcut. qSheff i
> de bir denemenizi oneririm.
Aslinda gerek olabilir, qSheff MDA degil (olmamali da zaten). Cesitli
e-postalarin kendi belirlediginiz farkli posta kutularina gonderilmesini
istediginizde bir MDA'ya ihtiyac duyarsiniz.

Ornegin x kosullarina uyan e-postalari sunucu herkesin sunucudaki IMAP
dizinindeki y klasorune yerlestirsin; webmail'den girip bakabilsinler,
IMAP destekli e-posta istemcilerinde cekmeden farkli klasorde
gorebilsinler dediginizde bunu bir MDA olmadan yapabilmek icin
kulaginizi epey tersten gostermeniz gerek.

qSheff daha cok qmail-scanner, qscanq, amavis gibi tetikleyicilerin
(oldukca basarili) bir alternatifi. Yaninda da (isterseniz) temel
filtreleme olanaklarini sunuyor. Her derde deva bir asprin degil :-)

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693