Şimdi şöyle birşeyler deniyorum
geçişlerle ilgili olarak

clientler proxy olarak firewall uzerindeki proxy kullanacaklar , fakat clientlarda proxy yazıldığında çıkış yapamıyor ve squid time out veriyor (dns dönmüyor olabilir mi ?)
ayrıca clientlerdan maillerede ulasamıyorum  :)

Saygılar
Ozgur EKE

rdr on xl0 inet proto tcp from any to any port smtp -> 10.64.11.50 port smtp
rdr on xl0 inet proto tcp from any to xl0 port 110   -> 10.64.11.50 port 110

block in all
block out all
pass in on xl0 from 10.64.11.0/24 to any
pass out on xl0 from any to 10.64.11.0/24
pass in quick on xl0 proto tcp from any to any port ssh keep state
pass in quick on lo0 all
pass out quick on lo0 all
pass in on xl0 proto tcp from any to any port 8080 keep state

08.04.2006 tarihinde Abdullah OZTURK < [EMAIL PROTECTED]> yazmış:

Ozgur bey,

Ekteki ornek konf isinizi gorecektir.bir incelerseniz…

Selamlar

abdullah