Merhaba;

reverse dns, ip den isim cozme anlamina gelir. Dogal olarak ripe.net de
o ip icin yapilmis DNS Delegation lara (o IP'den sorumlu DNS sunucuya)
bakilir.

Mail sunucunuzun IP si nereye ait? Bunu ogrenmek icin ripe.net de
gelismis arama bolumunde Reverse Delegations secenegini isaretleyip
arama yaptirmaniz gerekir. Hangi DNS sunucu IP'nizden sorumlu is bu
kaydi onun yapmasi gerekir.

Selamlar

Afsin Taskiran