Pcbsd değilde  bu sorunu linuxlerde yasamıstık , arcelik uzerinde biostar anakart kullanılıyordu bios guncellemesiyle sorunu cozulmustu.

Saygılarımla
Ozgur EKE

03.05.2006 tarihinde Baris Simsek <[EMAIL PROTECTED] > yazmış:
bu hata X / 0 gibi tanimsiz bir matematiksel bir islem yapildiginda
ortaya cikar.

bug olabilir, pcsd listesine bildirirseniz onlar icin de iyi olur. en
guncel surum oldugunan emin olun, belki cozulmustur.

selamlar...

Baris Simsek
http://www.enderunix.org/simsek/

Yayinevi: http://www.acikakademi.com