Herkese merhaba,

Sisteminde openbsd 3.9 üzerinde squid + dansguardian + clamav çalışmakta. Squid acl ‘lerinin  çalışması için x-forwarded-for patch inin yapılması gerekiyor. Bu patch’i uyguladım dansguardian.conf dosyasında ki usexforwarderfor on işleminide yaptım ancak squid’e hala 127.0.0.1 ipsinden paketler geliyor. Bu patchleme işlemini başaran arkadaşlar varmı acaba nasıl yaptıklarını paylaşabilirlermi? Teşekkürler.

Not : squid transparent modda ve porttan kuruldu. Dansguardian 2.9.6.2, clamav 0.88.2 kurulu.

Zeynel BÜYÜK

Cevap