Merhabalar,

Oncelikle enderunix listesindeki tum arkadaslara enderunix adina tesekkur etmek
istiyorum. 2003 yilinin son aylarinda faaliyet baslayan ipucu
sitesinde su an bin civarinda ipucu var. Bu sure zarfinda Bedreddin
Bey'in orneginde oldugu gibi bir ipucu kulturu olustu. Bu sayede
sorunlarin cozumleri mail listelerinde kaybolmaktan kurtuldu
diyebilirim...

ipucu sitesine katki yapan tum arkadaslara tekradan tesekkur ediyorum.

Bundan bir sonraki adim sitedeki ipuclari derlenip duzenlenerek ipucu
kitabi olabilir belki... Bunuda zaman ve talep gosterecek sanirim...

EnderUNIX adina Ismail YENIGUL
Kolay gelsin.

--
Ismail YENIGUL