merhabalar,

evet kullanıcının sisteme şifresiz girmesi güvenlik açısından sorun olabilir ama uzaktan bağlantıya zaten kapalı olan kişisel olarak kullandığım bilgisayarımda bunun pekte bir önemi yok benim için,

bahsettiğiniz şekilde kullanıcı sisteme şifresiz giriş yapabiliyor. fakat ben bunun otomatik olarak gerçekleşmesini istiyorum. yani sistemi açtığımda a kullanıcısı ile veya b kullanıcısı ile otomatik olarak console a düşmek gibi.. yani login prompt ile karşılaşmadan otomatik olarak giriş yapmak diyelim.

saygılar..