Merhabalar;

Her ne kadar konunun FreeBSD listesi icin uygun olup olmadigina kanaat getirememis olsam da, qmail listesinden daha uygun olacagini dusundum(qmailde bir sorun olmamasi sebebiyle).

FreeBSD uzerine SqWebMail kurdum, gorunurde hersey normal. Hesaba giris yaptigimda mailleri okuyor, yenileri gosteriyor vs. Ama yeni mail yazip gonder dedigim zaman bos bir sayfa cikiyor ve mail gonderilmemis oluyor. Acaba bu sorun neden olabilir, izleyecegim yol ne olabilir sizce?

Not: Thunderbird gibi bir client ile hersey normal calisiyor, problem olmuyor.

Tesekkurler
Iyi Calismalar...

Hakan OZAY

Cevap