Selamlar
flash dosyalarinin hepsini gorememeniz normal cunku adobe henuz freebsd icin plugin yayinlamadigi (flash plugin 9 saymiyorum bile cunku linux versiyonu bile cikmadi 7 surumu icin gecerli) gibi lisansinda freebsd isletim sistemini belirtmedigi icin port agacindan cikartildi

cat /usr/ports/UPDATING

These ports have been removed because the End User License Agreement
explicitly forbids to run the Flash Player on FreeBSD.
For more details, see
http://www.macromedia.com/shockwave/download/license/desktop/.

ama buradaki adimlari indirerek en azindan flash plugin 7 surumu icin bazi sayfalari goruntuleyebilirsiniz

http://www.jail.se/freebsd.html

javaya gelince isler biraz daha kolay
patchleri uygulayip , kaynaktan kurmaniza gerek kalmiyor

http://www.freebsdfoundation.org/downloads/java.shtml

adresinden java binarylerini indirip kurabilirsiniz

kolay gelsin ...