Sent: Monday, September 18, 2006 9:55 AM
Subject: [FreeBSD] acilista sshd'nin baslamasi zaman aliyor

merhaba,

freebsd 5.5 kullaniyorum
sistem acilisinda sshd'nin acilmasi bazen 3-4 dakika suruyor
/etc/ssh/sshd_config dosyasini kontrol ettim ancak bir cozum bulamadim

bir diger problemimde ssh uzerinden birileri devamli login olmaya calisiyor
/var/log/auth.log dosyasi mb boyutlarinda
devamli bazi kullanicilarla giris yapmaya calismislar

bu problemleri nasil cozebilirim? yardim ederseniz sevinirim ..
iyi calismalar

Cevap