Ldconfig ile denedikten sonra da aynı hatayı aldınız mı?

Kullanıcıların shell lerini bash olarak ayarladıktan denediniz mi?

Genellikle: /usr/local/bin/bash

-----Original Message-----
From: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] On Behalf Of Dinçer Çelik
Sent: Friday, October 13, 2006 4:25 PM
To: freebsd@lists.enderunix.org
Subject: [FreeBSD] autoconf ve tab sorunu

Yeni kurdugum 6.1 sisteme yasadigim bazi sorunlar var.

Port araciligi ile autoconf kurmaya calistigimda basarili bir sekilde
kuruldugu yanitini aliyorum fakat
herhangi bir derleme islemi yaparken autoconf bulunamiyor hatasiyla
karsilasiyorum. gnu-autoconf-2.59 ve autoconf259 paketlerinin
ikisinide denedim. Su an gnu-autoconf-2.59 paketi kurulu ve autoconf
/usr/local/gnu-autotools/bin/ dizininde mevcut.Yasadigim sorunun bir
link sorunu olduguna karar vermeden once
danismak istedim.

Bir diger sorun ise komut satiri kullanimindaki tab tusunun kullanimi.
kullanici grubu wheel iken herhangi bir sorun olmamasina ragmen
kullaniciya özel bir grup acildiginda tab tusu devre disi kaliyor.
Malumunuz tab tusu konsoldaki en buyuk yardimcimiz :)

Yardimlariniz icin simdiden tesekkurler.

Saygilarimla
Dincer Celik