Merhabalar,

http://www.acikakademi.com/catalog/freebsd/

FreeBSD kitabindan kaldi mi bilemiyorum ama bu kitapta
sordugunuz bu sorularin tamaminin cevabi var.

Sistem guncelleme ile ilgili olarak tarafimdan
yazilmis bir ipucunu da okumanizi oneririm;

http://ipucu.enderunix.org/view.php?id=564&lang=tr

FreeBSD'de guncelleme tum sistemi guncellemektir. Bir
de uygulamalarin guncellenmesi var. Sisteme sonradan
yuklediginiz programlarin guncellemelerini takip etmek
icin ise portaudit'den yararlanabilirsiniz. Debian
kullanmadim ama eminim ki Debian'da guncelleme adina
ne varsa FreeBSD'de esdegeri vardir; hatta fazlasi
vardir :))

Saygilarimla..

Any questions? Get answers on any topic at www.Answers.yahoo.com.  Try it now.